Korduma kippuvad küsimused
Kas kõik tellitud tooted on loetletud samas tellimuse kinnituses?
Iga tellitud toote kohta saate eraldi tellimuse kinnituse.
Kas tooted tulevad eraldi pakkidena?
Soovime oma tooteid võimalikult lihtsalt ja kiirelt otse oma klientideni toimetada.
Kuidas ma toote eest maksan?
Tavatoodete puhul pannakse arve saadetisega kaasa. Selle arve abil saate toote eest tasuda.
Millal minu tellimus saabub?
Tavaliselt saabub toode kahe nädala jooksul pärast tellimuse esitamist.
Kuidas saab arvel tähtpäeva muuta?
Võtke ühendust klienditeenindusega.
Tagasiside
Kinnitame, et tagasiside on saadud klientidelt, kes on meie tooteid ostnud.
Need on saadud otse klientidelt meie klienditeeninduse kaudu (või klientidelt, kes on vastanud kliendirahulolu uuringutele/tagasiside küsitlustele)
Mõne meie uue toote puhul võime paluda tootetestijal anda toote kohta ausat tagasisidet. Testija ei ole kohustatud andma toote testimise eest positiivset tagasisidet.
Tarbijate arvustusi küsitakse e-posti teel klientidelt, kes on selle toote tellinud. Seega võime olla kindlad, et kõnealune isik on toote ka tegelikult ostnud. Lisaks võib klienditeenindus saada üldist toote tagasisidet e-posti teel, misjärel kontrollitakse, kas kõnealune isik on meie klient.