Tingimused

Üldised

Veebileht strnordic.fi on STR Nordicu (äriregistri kood 2342164-1)  koduleht, mis müüb tooteid üle 18-aastastele eraklientidele Soomes. Jätame endale õiguse hinna, saatmise ja tingimuste muutmisele.

Ettevõtte aadress on STR Nordic, PL 146, 303101, Tampere.

Tarneaeg

Tooted tarnitakse kahe nädala jooksul pärast tellimuse esitamist. Kui toodete eest makstakse ette, on tarneaeg tavaliselt umbes nädal.

Kliendiks hakkamine

Meil on jätkutellimuste süsteem. Edaspidi saate uue toote vastavalt tellimuse kinnituses välja toodud ajale.
Tellimuste saamise vahelist aega saate igal ajal muuta. Selleks võtke ühendust klienditeenindusega.
Jätkutellimus kehtib määramata ajaks, kuni selle tühistate või toote tagastate. Tellimusi saab igal ajal tühistada, pöördudes klienditeeninduse poole.

Saadetised

Tooted saadetakse tavaliselt koju, otse teie postkasti.
Enamik tooteid tarnitakse eraldi pakkidena. Kui olete tellinud mitu toodet, saate tõenäoliselt mitu saadetist.

Tellimine

  • Tellimuse töötlemine

    Tellimustega tegeletakse pärast nende laekumist. Kui märkame tellimusega seotud probleeme, võime tellimuse tühistada.
  • Tellimuse kinnitus

    Pärast tellimuse esitamist saate oma e-posti aadressile tellimuse kinnituse. Tellimuse kinnitusel on teave tellimuse eest tasumise, hindade ja tulevaste saadetiste kohta.

Tagastamine

Avamata tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist. Tagastamise juhiste saamiseks pöörduge palun klienditeeninduse poole.

Hinnamuutused

STR Nordic jätab endale õiguse toodete ja tulevaste saadetiste hinnamuutustele. Teavitame sellest klienti eraldi. Kliendil on õigus oma tellimus tühistada.

Klienditeenindus

Kõigi meie poodi, tooteid ja klienditeavet puudutavate küsimustega saate pöörduda klienditeeninduse poole. Helistage numbril 6095555 (E-R 9-17) või saatke meile e-kiri aadressil klienditeenindus@hohde.ee. Vastame teie meilile järgmisel tööpäeval, kui meie süsteem pole ülekoormatud.

Probleemsed olukorrad

  • Toode on otsas

    Mõnikord on võimalik, et toode on suure nõudluse või saatmisraskuste tõttu otsas. Teavitame teid e-posti teel, kui toote saatmine hilineb oluliselt.

  • Defektne või vale toode

    Kui olete saanud kas defektse või vale toote, pöörduge palun klienditeeninduse poole. Kui saadate meili, lisage palun toote pilt ja partii number.
  • Konflikti lahendamine   
    Kui maksete, saadetiste või toodete osas tekib lahkarvamusi või konflikte, soovime olukorra lahendada. Kui me ei suuda konflikti lahendada, võite pöörduda Tarbijate nõustamisteenuste poole (www.kuluttajaneuvonta.fi).  Kui see probleemi ei lahenda, on võimalik juhtumit lahendamiseks esitada ka  Tarbijavaidluste komisjonile (www.kuluttajariita.fi).Me ei hüvita advokaaditasusid, sest ülaltoodud ametkonnad pakuvad konfliktide lahendamisel abi.

Teated

  • Tingimuste uuendamine

    Uuendame oma tingimusi alati, kui peame seda vajalikuks: kui märkame midagi puuduvat, teeme uusi täiendusi või muudame toimimismeetodeid. Lehe allservas on kirjas, millal tingimusi viimati värskendati.

Uuendatud 01.01.2021